2018 01 16

7 LENGVI BŪDAI KAIP ATSIPALAIDUOTI

7 LENGVI BŪDAI KAIP ATSIPALAIDUOTI


Visi esame be proto užsiėmę, labai svarbūs ir įsisukę į savo darbų ratą taip, jog retai kada randa laiko ne tik artimiesiems, bet ir sau. Žaviuosi šiuolaikine karta, kuri išties turi nemažai siekių, svajonių ir didelių tikslų ir sugeba jiems rasti laiko. Iš jų semiuosi įkvėpimo ir stengiuosi padrąsinti ne tik tave, bet ir save.

Nenuostabu, kad nuo amžino bėgimo, skubėjimo, milžiniško darbų kiekio gali susisukti galva. Gyvenimo ritmas taip sugreitėja, jog nespėji susivokti, kaip keičiasi metų laikai. Ką tik buvo rugsėjis, praskriejo Kalėdos, o dabar jau mintys vėl nubėgusios kažkur toli. Mano kalendoriuje pildosi kovo mėnesio darbai, klientai ir projektai, todėl nenuostabu, kad apima jausmas, kad nespėji gyventi.

Bet STOP: būtina atsipalaiduoti. Net ne būtina, o privaloma. Tik reikia rasti kokybišką būdą tai padaryti, nes dažnai tas vadinamasis “poilsis” tampa dar didesniu darbu.

Todėl naujus metus noriu pradėti su priminimu sau (tikiuosi, prisijungsi ir tu), bent kartą per savaitę skirti laiko SAU ir poilsiui. Pabėgimui nuo darbų, rūpesčių ir atsakomybių, kurios kartais labai prispaudžia mus prie žemės.

O kaip tą VIENĄ kartą išnaudoti tinkamai? Radau keletą neblogų būdų – tad kiekvieną savaitę išsirinksiu sau labiausiai tinkantį, tikiuosi, užkrėsiu ir tave.

1.NAUJO RECEPTO IŠBANDYMAS. Žinau, maisto gaminimas tikrai neskamba kaip poilsis. Tačiau jei gamini TIK sau arba JAM, o dar smagiau, jei tai darote kartu – tai gali tapti tikrai įdomiu ritualu. Gamink ką nors, ko dar nesi gaminus, galbūt, ką nors egzotiško arba ką nors saldaus. Pasileisk mėgstamos muzikos, atsidaryk vyno ir leisk sau negalvoti apie nieką kitą, tik apie procesą. Pamatysi – tai veikia. O po to galėsi vakarieniauti žvakių šviesoje.

Screen Shot 2018-01-16 at 08.39.38

 

2.VONIA. Atrodytų taip paprasta, bet kaip dažnai save palepini išties gera vonia? Taip, aš kalbu apie tikrą filmų sceną, kur vonia pilna burbuliukų, kvapniųjų druskų, galbūt net keletas gėlių žiedų plūduriuoja. Uždegtos žvakės, lengva prieblanda, skamba raminanti muzika. Patikėk, net ir 30 minučių tokio džiaugsmo puikiai tave atpalaiduos.

Screen Shot 2018-01-16 at 08.39.50

 

3.KINO SEANSAS. Naujas, nematytas filmas kartais tikrai gali praskaidrinti nuotaiką. Tad pasipuošk, ryškiai pasidažyk lūpas ir pirmyn.

Screen Shot 2018-01-16 at 08.40.02

 

4.RAŠYMAS. Ne veltui dienoraščio rašymas yra laikomas viena iš geriausių terapijų. Sutinku, kartais tikrai nesinori skųstis ar savo problemomis užversti kitus, tačiau visus susikaupusius jausmus reikia kažkur PADĖTI, jų konservuoti negalima. Todėl skirk bent pusę valandos tam. Ką gali žinoti, gal atrasi savo paslėptą talentą ar naują hobį?

Screen Shot 2018-01-16 at 08.40.14

 

5.DRABUŽIŲ MODELIAVIMAS. Pažįstu ne vieną moterį, kuri namuose turi siuvimo mašiną, tačiau vis neprisiruošia ja pasinaudoti. Tad atėjo laikas. Pradėk nuo kažko paprasto, pavyzdžiui, iš ilgos ir atgyvenusios suknelės pasidaryk palaidinę. Didelių siuvimo žinių tai nereikalauja, o bet kokios formos kūryba, visuomet išlaisvina žmogų.

Screen Shot 2018-01-16 at 08.40.26

 

6.PASIVAIKŠČIOJIMAS. Vėl gi – paprasta kaip 2×2, tačiau… Net jei už lango spaudžia šaltukas. Apsirenk kaip įmanoma šilčiau, telefone susirask savo mėgstamos muzikos, įsidėk ausinukus ir eik. Pasivaikščiok po senamiestį, o galbūt netoliese yra miškas, upė? Vaikščiok ir negalvok apie nieką. Pamatysi, valanda tokio pasivaikščiojimo išvalys tavo mintis ir galbūt  ir jausiesi šiek tiek pavargusi ar sušalusi, bet, pažadu, miegosi kaip kūdikis.

Screen Shot 2018-01-16 at 08.40.40

 

7.KNYGA. Ne jokia čia paslaptis. Tačiau prisipažink sau, kaip seniai lovoje skaitei tikrai gerą knygą ir negalvojai apie tai, kad tuoj, tuoj reikės keltis ir bėgti?

Screen Shot 2018-01-16 at 08.50.45

 

Nuotraukos: Instagram